Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Dlaczego warto odświeżyć stronę internetową z nami

Dlaczego warto z nami odświeżyć bądź zbudować nową stronę internetową?

Moglibyśmy długo rozpisywać się o analizie słów kluczowych używanych przez Twojego klienta, analizie jego potrzeb i dopasowania do nich korzyści płynących z Twojej usługi czy produktu, analizie konkurencji, optymalizacji strony, jej promocji, itd., itp., …

By zaoszczędzić Twój czas, pozwólmy przemówić liczbom…





Powyższe projekty są projektami prowadzonymi od początku swojego istnienia.



Statystyki starej strony (kolor zielony) na tle naszych osiągnięć (kolor niebieski). Strona dla lubuskiego producenta, który ma ambicję zwiększyć swoją sprzedaż w Polsce, oraz poszerzyć swój rynek o kraje przygraniczne. Bardzo chętnie mu w tym pomagamy ;)

Projekt producenta produktu kierowanego na lokalny rynek, dopiero go „rozpędzamy”… ;)

Dane klientów oraz ich biznesu chronimy umową poufności, dlatego nie możemy podać adresów www. Twoje dane również będą bezpieczne!

Dlaczego potrafimy osiągać tak znaczące efekty?

Ponieważ rzetelnie przeprowadzamy CAŁY proces budowy PROFESJONALNEJ strony www.

1. Przeprowadzamy analizę silnych stron dotychczasowej witryny (w przypadku odświeżania stron).

Analizę poprzedzamy implementacją zaawansowanych statystyk (Google Analytics), które pozwolą zajrzeć nam „do środka” Twojej witryny.

Bardzo ważnym jest również powiązanie starej strony z nowymi treściami, tak, by nie zepsuć wypracowanego do tej pory efektu.

2. Analizujemy słowa kluczowe, używane przez Twoich klientów.

Najłatwiej posłużyć się przykładem:
Słowo kluczowe Konkurencja Miesięczne wyszukiwania
hodowla psów 0,26 22200
hodowle psów 0,27 12100
hodowcy psów 0,3 4400
hodowca psów 0,25 590

Które ze słów uznałbyś za najpopularniejsze nie widząc statystyk?

Oczywiście można zdać się na intuicję, ale najlepsza fraza od najgorszej jest aż 37 razy częściej wpisywana w wyszukiwarkę Google. Tak więc, w skrajnym wypadku, nasza intuicja będzie się mylić aż o 3762 %.

Ciekawe w tym zestawieniu jest również też to, że wyraźnie widać, że hodowcy psów najwyraźniej nie badają fraz kluczowych bo fraza „hodowcy psów” jest frazą najczęściej przez nich promowaną (0,3)…

A jak sytuacja przedstawia się w Twojej branży?

3. Efektywnie analizujemy Twoją konkurencję - ​często nie warto odkrywać Ameryki na nowo

Poza tzw. niszami, z pewnością w Twoim otoczeniu istnieje duża konkurencja, która również myśli jak sprzedać więcej, lepiej, szybciej… Często, podpatrując liderów w branży, jesteśmy w stanie podpatrzeć rozwiązania, które się po prostu sprawdzają.

Wypracowanie pozycji lidera wiąże się ze stałym udoskonalaniem oferty, co skutkuje również popełnianiem błędów, a my lubimy się uczyć na błędach, najlepiej cudzych.

Oczywiście czerpiemy tylko z dobrych pomysłów, projektując rozwiązania od podstaw.

4. Zidentyfikujemy korzyści, których klienci będą oczekiwać od Twoich produktów.

Trzeba przemyśleć kim są Twoi klienci i jaki zestaw cech stanowi dla nich zaletę i jakie przyniesie im korzyści.

Dla każdego ważne są korzyści, czyli co będziemy mieli z zakupu danego produktu. Strony internetowe zazwyczaj operują cechami produktu, a od cechy do korzyści jest jeszcze dłuuuuuga droga.

Decydujemy się na określoną ofertę, kiedy do nas „przemawia”. Jeśli do nas nie trafia - szukamy dalej.
Dużo korzystniej ;) jest operować językiem korzyści już w opisie produktu.

W wyborze odpowiedniej strategii kierujemy się modelem CZK (cecha -> zaleta -> korzyść).

Korzyści, płynące z jednego produktu, dla różnych klientów mogą być inne. Dla niektórych będzie to funkcjonalność, dla innych wygląd, a jeszcze inni cenią sobie niezawodność. Dlatego właśnie tak ważne jest wcielenie się w skórę Twojego klienta. Piszemy prawie to samo, ale jest jednak subtelna różnica. Nie wymagamy od klienta myślenia „co ja z tego będę miał?” a po prostu mówimy mu o tym.

Taką analizę można przeprowadzić dla każdego produktu czy usługi, czego efektem będzie wywołanie potrzeby zakupowej, czyli wywołanie odpowiednicz emocji.

W obliczu badań, mówiących o tym, że ponad 90% zakupów opiera się na emocjach, jest to tym bardziej ważne… Wywołamy w kliencie poczucie, że potrzebuje naszego produktu czy usługi bo będzie miał z tego określone korzyści.

5. Nasze projekty są efektowne graficznie i użyteczne
  • nowoczesny design strony (projekt/zmiana szaty graficznej),
  • odświeżenie wizerunku (w tym logo),
  • podział Twoich produktów czy usług na kategorie by bezpośrednio trafić w potrzeby użytkownika strony,
  • dostosowanie funkcjonalności i wyglądu strony do oczekiwań Twojego klienta.
6. Dokonamy optymalizacji treści

Treści optymalizujemy według wcześniejszych założeń, uwzględniając wyniki analizy fraz kluczowych. Wszystko w celu zadowolenia klienta. Na Twojej stronie musi on znaleźć to czego szukał.

7. Przyśpieszymy prędkość wczytywania strony

Projekt zostanie zoptymalizowany tak, by „waga” zastosowanych elementów pozwalała bardzo szybko ładować się stronie, co lubią zarówno użytkownicy jak i wyszukiwarka Google.

8. Wdrożymy atrakcyjny kontent.

Na Twojej przyszłej stronie użyjemy wysokiej jakości atrakcyjnych zdjęć i grafik, jak również perswazyjnych (lecz nie nachalnych) tekstów.

9. Skutecznie wypromujemy Twoją markę

Ciężko sprzedać usługę lub produkt bez odpowiedniej promocji. Działania które stosujemy skutecznie wpłyną na dynamikę sprzedaży w Twojej firmie.

Zainteresowany ofertą? - Zostaw kontakt do Siebie